Geweldig goed geholpen !

Bij alles wat we samen met jullie uitgezocht hebben is er een prachtig Gedenkteken ontstaan!!In alle rust en goed verzorgd met heerlijke koffie enz:

Deskundig en integer

Goed naar wensen geluisterd. Meerdere opties besproken. Prettig in omgang. Uurvoerig tijd genomen.

Het gedenkteken is echt mooi geworden precies zoals ik het graag wilde,echt bedankt.

Een paar dagen na het overlijden van mijn moeder ben ik bij jullie gekomen .Ik vond meteen een luisterend oor dat is fijn .Dat ik graag een mooi hart wilde dat wist ik meteen maar aan de" hand" van jullie medewerkster heb ik er een mooi geheel van kunnen maken.

Positief: Rachel was een zeer prettige adviseur. Aflevering monument naar volle tevredenheid en op afgesproken deadline. Respectvolle omgang met al aanwezige beplanting (hiervoor compliment!). Negatief: er ging bijzonder veel tijd over heen, en ik zat niet erg te wachten op berichten in de trant van paaltje is besteld, is gemaakt, is nu op transport, wordt nu gecontroleerd etc. Het is maar een paaltje zonder enige versiering! Geen kunstwerk! Maar ik ben tevreden hoor.

Erg prettig geholpen en er werd meegedacht aan de wensen van de familie

Werden netjes te woord gestaan. Ook werd alles stap voor stap doorgenomen. Alle twijfels werden besproken en aan de hand van voorbeelden en de kennis van Ton, werd er iets moois uitgekozen

Samenwerken via online een kans op succes

De samenwerking was prettig en adequaat. Als tip: als er lange tijd tussen de bestelling en levering is, verwacht ik doel gerichte communicatie. Het lijkt of het steeds stiller wordt als het proces vordert.

Fijne communicatie en perfect uitgevoerde wensen

Fijne communicatie en perfect uitgevoerde wensen

één woord: goed

Prettige ontvangst en prima updates

Vanaf het eerste moment tot de plaatsing geweldig, op de hoogte gehouden over het verloop van alles. Hoe wat en wanneer, maar vooral het tot stand komen van het monument door het eerste gesprek. Alleen maar liefde en begrip, dank aan alle die dit mogelijk hebben gemaakt,

Als een warme deken.

Heel erg goed

Heel goed.Ze hebben alle tijd voor je.Ze geven heel goed advies.Ze houden je heel goed op de hoogte .Je mag ten allen tijden contact opnemen als je vragen heb

Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat van het grafmonument.

De communicatie verliep vlot en klantvriendelijk, elke stap in het proces werd helder toegelicht. Dit zorgde o.a. voor veel vertrouwen. Het ontwerp is precies zoals wij het hadden voorgesteld. Het grafmonument en de afwerking is van hoge kwaliteit en het vakmanschap is duidelijk zichtbaar.

Goed advies en personeel top

Goede begeleiding en heel goed advies. Werd ook heel goed uitgelegd wat de mogelijkheden waren.

Alles ging naar wens.

Zeer prettig geholpen.

Fijn gesprek gehad, goed meegedacht, en alles is zo voorspoedig verlopen. Het monument is precies zoals we het graag wilden hebben.

uitstekend

mijn ervaring was zeer aangenaam. professionele afhandeling en transparante informatie over de status van de bestelling. Ik ben helemaal tevreden en kan het bedrijf aanbevelen.

Heel goed!

We hebben het zeer fijn gevonden, de gesprekken en en uitleg rondom de grafsteen….vooral waar wij hiermee nooit te maken hebben gehad….het was best wel ingrijpend voor ons…...Voor mijn man was het best wel moeilijk….ondanks alles heeft hij zich sterk gehouden……goede uitleg en vooral geduld …

Prettig

We werden netjes op de hoogte gehouden van de vorderingen

Netjes geholpen!

Zeer fijn , en netjes geholpen & te woord gestaan!

Wij zijn zeer tevreden

Wij zijn tevreden over de oplevering van het graf van mijn moeder.. Ondanks vertraging (niet jullie fout) ziet het er erg goed uit.

Fantastisch!

Super Fijn, Marko heeft ons goed geholpen, geadviseerd en nam de tijd voor ons, geen vraag was teveel. Marko heeft samen met ons ontzettend zijn best gedaan om een prachtige herdenksteen voor mijn dochter te realiseren.

Goed en netjes geholpen.

Het was een prettige samenwerking met Ben Dammers. Hij hielp ons erg goed en gaf goeie advies. Me oma vond een super bedrijf en erg netjes. We zijn erg tevreden.

Heel erg blij met het mooie eind resultaat.

Wij zijn heel goed geholpen op locatie door Rachel.

Professionele en betrokken organisatie

Als zeer goed ervaren Liefdevol, respectvol en deskundig Ook zeer accuraat, hetgeen bleek uit het goed ( na) vragen van al onze wensen.

Goede en rustige manier van aanspreken

Heel goed Klein min punt is dat het gedenkteken naar mijn mening te hoog is geplaatst dit in goed overleg met de contactpersoon besproken dat wij het na 2 maand opnieuw gaan beoordelen. Dit in verband met de verwachting dat het nog iets zal gaan zakken. Mocht dit niet zo zijn dan zal het gedenkteken alsnog zoals afgesproken aangepast worden. Hopende dat dit niet nodig zal zijn.

Vakkundig en meedenkend

Zeer prettig, komt ook vertrouwd over. Feedback over de status en verloop is perfect.

Pascalweg 3

6662 NX Elst

0481 - 371 333

Over Den Hollandsche

Al ruim 75 jaar maken wij bijzondere en persoonlijke grafmonumenten. Het is bijzonder om te zien hoe uit uw ideeën altijd iets moois wordt gerealiseerd. Op deze pagina stellen verschillende mensen zich aan u voor. Iedereen heeft zijn eigen specialiteit en samen zijn wij Den Hollandsche.